Co to je za board-to-board konektor?

Minář Petr 'měřák' pminar na centrum.cz
Pondělí Listopad 21 18:04:40 CET 2016

Děkuji za nasměrování, uľ se u Mousera hrabu, vybral jsem jiný typ
(potřebuji vyąąí, neľ jste vybral vy), trochu mne zde mate, ľe rozteč
vývodů (pitch) je zde pojmenován jako "výąka" :-)

Uvidíme, za kolik to pořídím i s poątovným. U Aliho jsem si myslel, ľe
to bude levné, běľně tam objednávám, ale zase tam je problém s mnoľstvím :-)

Stále ale zůstává otázka, jestli tyto konektory mají jednoznačný název,
vypadá to, ľe ne :-(

	Petr Minář