Co to je za board-to-board konektor?

Minář Petr 'měřák' pminar na centrum.cz
Pondělí Listopad 21 16:33:21 CET 2016

Zdravím všechny,

omlouvám se za mou neznalost a za odkaz v mailu, ale už si nevím rady,
prošel jsem web a nic konkrétního a použitelného jsem nenašel.

Sháním SMD board-to-board konektor, 2x 15pin (2 x 1,5 x 8mm), rozteč
vývodů 0,4mm, podobný viz v odkazu, takový ten co se používá např. v
mobilech na připojení LCD atd (samec + samice):
např.
http://p.globalsources.com/IMAGES/PDT/B1142200369/Board-to-Board-Connector.jpg
Bohužel jsem nikde nezjistil přesné označení těchto párových konektorů.

Ve většině případů jsou tyto konektory na webu označeny jako FPC nebo
FFC, ale to je špatně, protože FPC jsou nepárové konektory (jeden
konektor je na desce a do něho se zastrčí nebo přiskřípne přímo flex
kabel s ploškami, což není mnou hledaný typ.
Jediné co jsem našel bylo u firmy Molex, kde tyto konektory mají
označeny jako SlimStack, ale asi mají název chráněný, protože nikdo jiný
je pod tímto názvem nemá.

Pro známého, který má tento konektor vadný na mobilu potřebuji 1ks
samice a k tomu 1ks samce, ideálně jen samici, ale tyto konektory se
dělají ve spoustě různých odlišností (rozměr a rozteč uprostřed), takže
určitě neseženu adekvátní protikus, proto bych vzal celý pár. Klidně si
jej i odpájím, ale musím mít oba kusy. Vzal bych i více kusů za rozumný
peníz, např. z Aliexpress, ale těžko něco najít.

Nevíte prosím, jak se tyto konektory označují nebo kde je rozumně sehnat?

Děkuji.

--
	Petr Minář