OT: Druhý dispute na Aliexpressu

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Listopad 21 12:11:00 CET 2016

Ahoj,

několikrát tu zaznělo, že se kupující nemá nechat přesvědčit prodejcem k
Cancel Dispute, protože podruhé už otevřít dispute nepůjde. Aktuálně mám
zkušenost, která to vyvrací. Končila mi ochranná doba, otevřel jsem
dispute, prodejce prodloužil dobu. Zboží nakonec dorazilo, tak jsem
dispute zrušil a pro zajímavost zatím nepotvrzoval přijetí. Ale vypadá
to, že se nic nezměnilo, stále mohu otevřít dispute.

Nemáte pro to někdo vysvětlení? Nezměnily se podmínky? Nebyla nemožnost
druhého dispute způsobena něčím dalším například vypršením ochranné doby
během dispute?

L.