ZENIT v elektronike 2017

balu balu na k-net.fr
Neděle Listopad 20 20:30:08 CET 2016

vyskusal som, nainstaloval som. Vyzera to byt zaujimavy tip, dakujem.

Uroven dokumentacie je taka klasicka, ako keby to bol open source, takze
sa predpoklada, ze bud uzivatel uz vsetko vie, alebo moze stravit tyzdne
s reverznym inzinierstvom. Ale nakoniec som to nejak rozchodil. Celkom
ma bavilo menit nastavenia v textovych suboroch, ktore si bolo treba
vyhladat na disku a nie len trapne vyklikat.

Prostredie podporuje rozne platformy, takze som skusil rovnaky projekt v
Arduino style a to iste v C. Keby tam nebolo to arduino, tak by sa mi
asi nikdy nepodarilo nastavit parametre programovacieho kabla :-) Je
srandovne mat tie dva uplne odlisne svety vedla seba v dvoch oknach toho
isteho prostredia.

Tak som sa z vlastnej zaujimavsti zacal ucit to C, zatial sa citim nejak
takto http://cheezburger.com/6704427520 :-)

b.