Re: jak nám opravili izolační stav

Drátek taksun na seznam.cz
Neděle Listopad 20 15:55:18 CET 2016


Dobrý den,
tak podle záznamů v naší databázi vše proběhlo standardně tj: vaše poptávka, naše nabídka, váš souhlas a následně oprava.
Také jsem v databázi našel že už jsme pro vás něco dělali a že to také nebylo z vaší strany bez problémů. Jednak se tedy divím že se na nás opětovně obracíte když jsme tak špatný servis a zároveň vám chci poděkovat za důvěru, možná jste nám tzv." ještě chtěl dát šanci". Nemusíte se omlouvat chápeme že že né každdý naší práci rozumí, repasovaná vodivá cesta ani opravený izolační stav se do původního stavu prostě nevrací a to ani za pomocí polývání colou. My už jsme prostě kousek dál a takové praktiky nepoužíváme. Nikoho nevydíráme tím že už je to hotové tak teď to musíte zaplatit, stává se běžně že zákazník opravu odmítne protože se mu tzv. nevyplatí a nebo na to prostě nemá a tak se zařízení nechá ve stavu rozpracovaném (nedokončená oprava). Technik který zařízení příjme a zjišťuje závadu musí někdy některé jeho části opravit tak aby mohl pokračovat v diagnostice částí ostatních což byl i váš případ. Pokud tvrdíte že "také děláte servis" tak byjste měl vědět o čem píši. Pokud zákazník neodsouhlasí nabídku oprava se prostě nedodělá a do tzv. původního stavu se vrací pouze tím že se vrátí součástky snadno demontovatelné  a nebo součástky drahé (výkonové IGBT moduly a pod.) To vše s ohledem na to kolik to technikovi zabere času, protože to mnohdy bývá ta nejdražší položka celé  opravy. Podle zákona schválnosti se zrovna u vaší zakázky stalo že se nepřepsaly údaje o použitém materiálu do protokolu o zakázce. Také máme velmi šikovné techniky kteří zvládají i náročnější opravy ve velmi krátkém čase, jsou to opravdoví odborníci a lidé s bohatými zkušenostmi.
Jestli jste se tedy v konferenci na nic neptal proč jste v druhém e-mailu tohoto vlákna použil 4 otazníky ???? No dobrá, možná jen neznáte správný význam tohoto znaku ale já si stejně myslím že jste se ptal. A ptal jste se opakovaně někoho jiného než jste měl a to mi nepříjde fér. Reagoval jsem na váš přízpěvek právě jen pro to že jste se ptal, a já měl co odpovědět.
Z vašich e-mailů je cítit snaha naši firmu poškodit a nebo zesměšnit a to se mě dotýká. Já si nemyslím že bychom natolik pochybyli že bychom si něco podobného zasloužily. Můj kolega vám naprosto profesionálně odpověděl a omluvil se za vzniklé nedopatření za to vy jste zatím jasně nevyjádřil (kromě svých veřejných dotazů v konferenci) co vlasně chcete a o co vám jde. Nenavrhl jste žádný další postup nebo řešení. Pokud je vaše řešení to že již nadále nebudete využívat našich služeb, prosím je to vaše volba a nás to samozřejmě velmi mrzí. Jelikož jsem přesvědčen že jsem vám již odpověděl na všechny vaše otázky považuji tuto smutnou debatu za ukončenou a chci se omluvit konferujícím za nezajímavé netechnické přízpěvky.

s pozdravem

Petr Merker 

servisní technik

Spea-servis s.r.o.


----- Original Message ----- 
  From: Pavel Rotter 
  To: 'HW-news' 
  Sent: Friday, November 18, 2016 8:20 AM
  Subject: RE: jak nám opravili izolační stav


  Dobrý den,

   

  ale já komunikoval...  Nabídku mi Váš kolega dal až když byla oprava hotová (prý to když tak vrátí do původního stavu - promiňte, ale jak se 'opravený izolační stav a repasovaná vodivá cesta' vrátí do původního stavu, polejete to colou? Je to takové malé vydírání, je to hotové a teď tedy já mám být žumpa co to odmítne :-))) a sháněl se po BEDASu, prý 'easily' jen pár součástek..... To by odpovídalo - udělali jste to ze dne na den. Já jsem se v konferenci na nic neptal, to jste spatně četl :-) Vašeho kolegy jsem se však ptal, proč cena tak vysoká - prý tam byly drahé díly - na protokolu nejsou, ptal jsem se podruhé a odpověď:

  Dobrý den,

  ohledně zmiňovaných součástek, které byli do měniče použity. Došlo bohužel k chybě v našem skladovém systému, proto nedošlo k vepsání do zkušebního protokolu.

  Náš ústav se Vám co nejsrdečněji omlouvá, za toto politováníhodné nedopatření, ke kterému dochází jednou za deset let.

  Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a zhodnocení situace, které je pro nás důležité. Na základě toho, můžeme zkvalitnit poskytování stávajících služeb.

  OK, vtipné v lehkém stylu proč ne, ale nic jsem se nedozvěděl :-) Jen pro pořádek.... Nehodlám to nějak hrotit, dílo jsme Vám uhradili tak jak jme se zavázali, ale příště už Vašich služeb nevyužijeme...

   

  S pozdravem Pavel Rotter

   

  NEWTE spol. s r. o.

  Jateční 847

  415 01 TEPLICE

   

  e-mail PavelRotter na newte.cz

  tel. 417 536 531

  fax 417 577 865

  http://www.newte.eu

   

   

   

  From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Drátek
  Sent: Thursday, November 17, 2016 11:42 PM
  To: HW-news
  Subject: Re: jak nám opravili izolační stav

   

  Zdravím, 

  na vaše otázky vám rád odpovím a klidně osobně. Satvte se někdy podívat jak se takové věci dělají máte to k nám kousek....

  Cenovou nabídku jste dostal a pokud byjste s ní nesouhlasil tak by se to nedělalo, tak nevím co vás tak překvapilo.

  Oprava izolačního stavu je například vyjmutí a vyčištění všech svorek z DPS protože je pod nimi olej s prachem (mnohdy kovovým) při napětí v meziobvodu až 600 V ss je to už problém, také porušený lak na DPS ať už vlhkostí nebo oleji či jinými chemikáliemi atd. Repase elektrovodivých cest je třeba oprava a konektorů různě nalisovaných nakrimplovaných do kterých se dostala nečistota. Také oprava DPS kde vlivem tepelného namáhání se měď odlepila od desky nebo když vám zoxidují prokovky na čtyřvrstvé desce DPS to je pak fajn prácička celý den u mikroskopu atd.... A to vše bez jakékoliv dokumentace, schémat atd. To je to blá blá blá jak píšete. Ten protokol co jste sem poslal je stručný a většině zákazníků stačí, neumím si představit kolik by měla stát oprava takového zařízení a k tomu ještě slohová práce s podrobnými vysvětlivkami co je co. 

  Pokud vás cokoliv zajímá nebo vám není jasné zavolejte, napište, nebo se rovnou zastavte u nás a dostanete na vše odpověď přímo od člověka který vaše zařízení opravoval. Tady v konferenci vám nikdo lepší odpověď nedá.

   

  s pozdravem

  Petr Merker 

  servisní technik

  Spea-servis s.r.o.

     

    ----- Original Message ----- 

    From: Pavel Rotter 

    To: 'HW-news' 

    Sent: Wednesday, November 16, 2016 2:30 PM

    Subject: RE: jak nám opravili izolační stav

     

    No, nic.... :-) ale žádné díly neměnili, ta věc je velká jako notebook,
    snadno demontovatelná.... Jedna věc je cena, ta se může zdát každému jinak
    přívětivá... (mě to moc neoslovilo, navíc nemám rád překvápka) Ale: Co je to
    oprava izolačního stavu? Repase elektrovodivých cest? blá blá blá kde to
    jsme? Vy by jste to tak zákazníkovi napsal? Já ne...

    S pozdravem P. R.

    -----Original Message-----
    From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský
    Ladislav
    Sent: Wednesday, November 16, 2016 2:09 PM
    To: HW-news
    Subject: RE: jak nám opravili izolační stav

    No a?
    Nevím co je DCServodrive - jak je veliké, komplikované atd... ale pokud
    vidím umytí, odmaštění, vysušení, to může být klidně den intenzivní práce.
    Dále je tam repase, výměna součástek. 
    Nezlobte se ale servis je dneska to, co živí většinu firem, včetně té mojí.
    Prodej se mnohdy uskuteční s nulovou nebo i zápornou marží, jenom abychom se
    k zákazníkům dostali a pak holt musí vydělat servis. Ale je zákazníkovým
    dobrým zvykem si vyžádat předběžnou cenu opravy, nebo cenovou nabídku, tu
    odsouhlasit a pak se nedivit.
    Nebo je možné, že jsem něco přehlédl.
    P.S. - včera jsem si musel objednat těžkou partu na to aby mi snesli do
    sklepa kotel Viadrus Lignator - váha 450 kg po odstrojení. Nechtěl jsem
    poškodit ani kotel ani chodbu a schody tak jsem to svěřil firmě Herkules. Za
    půl hodiny to ve čtyřech na pásech měli dole aniž by něco škrábli. Ale řekli
    si o 3400Kč. Jelikož cena byla předem odsouhlasená, ač může někomu připadet
    šílená, já jsem spokojen, protože bych to ani ve čtyřech normálních lidech
    nezvládl tak jako oni. 

    Zdravím
    L. Kručinský


    -----Original Message-----
    From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Rotter
    Sent: Wednesday, November 16, 2016 1:43 PM
    To: 'HW-news'
    Subject: OT: jak nám opravili izolační stav

    Dobrý den,

    omlouvám se za přílohu, ale je to poučné - oprava za 18000,-- Na tom
    izolačním stavu se museli nadřít přímo neskutečně :-)))) Jo a je to bez
    matroše!

    S pozdravem Pavel Rotter

    NEWTE spol. s r. o.
    Jateční 847
    415 01 TEPLICE

    e-mail PavelRotter na newte.cz
    tel. 417 536 531
    fax 417 577 865
    http://www.newte.eu


    _______________________________________________
    HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
    http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

    _______________________________________________
    HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
    Hw-list na list.hw.cz
    http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

   


------------------------------------------------------------------------------


       Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus. 
        www.avast.com 
       

   



------------------------------------------------------------------------------


  _______________________________________________
  HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
  Hw-list na list.hw.cz
  http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


---
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
https://www.avast.com/antivirus
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20161120/c2e5943c/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list