[OT] Problem s autem - dobijeni

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Listopad 19 16:42:05 CET 2016

 19.11.2016, 16:19:53

SS klestovej A-metr, je tu dobrym pomocnikem, ale i obycejne m-metr
staci.
U, merit na aku (primo na polech ), merit na jinem vhodnem miste, treba
privodni svorce pojistkove skrinky.
Totez se zapnutym vhodnym spotrebicem, napr. hlavnimi svetlomety.
Totez, pri volnobehu + U primo na svorkach altiku.
Totez pri provoznich otackach.
Hodnoty zapsat do tabulky, nad kterou se da mudrovat.
Pokud ma altik 600 kkm, mel by mit za sebou nejmene 2 generalky,
nema-li, je jeho zavada dost pravdepodobna.
Zdaleka nejcastejsi pricinou problemu s elektrikou, jsou ale uvolnene
nebo zoxidovane svorky (coz by melo spolehlive odhalit predchozi
mereni), nebo aku ve stavu klinicke smrti  Ten se nastesti da, relativne
dobre otestovat mimo vozidlo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz