Vymena 3x25A jistice u elektromeru B za C

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Listopad 18 11:32:37 CET 2016

Tak to jsem asi vyjímka. Mám na baráku C, o provozovně nemůže být ani řeč. Jedinej spotřebič, kterej s tím má problém je cirkula s morotem 4,2kW. Má ruční rozběh Y/D.

Občas se mi stane, tak jednou do roka, zrovna minulý týden, že prdne pojistka v HDS. Pak je to pro eony výjezd. A třeba i ve svátek. A když bude výjezd častej.......

Pro úplnost dodávám, že od trafa jsem nejdál ve vesnici, jen z páteřního vedení mám sólo odbočku přes 100m. Céčko vyřizoval už minulej majitel, přišel, řekl, že má problém a dostal ho.

Kámoš co dělal u eonů, mi taky říkal, že s tím nedělaj cavyky. Prostě odůvodněnej případ. Osobně bych šel cestou omezení nárazů v síti, v dalším kole bych zkusil domluvu, ale je třeba mít připravenej případ, případně jednoduše neřešitelnej, a toho se po celou dobu držet.

pg