OT SQL dotaz

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Čtvrtek Listopad 17 23:21:12 CET 2016

Tohle se obvykle resi na klientovi.

Napriklad, pokud pouzivate Delphi, tak komponenta TClientDataSet.

Na serveru to bude vykonove velmi narocne, jelikoz serazeni nemusi byt
jednoznacne.

Tj. provest serazeny select do temporary tabulky doplnene o sloupec ROW_num.

Pak najit puvodni zaznam a od jeho row_num odecist kolik jich chcete mit
pred.

Pak uz jen select z temporary tabulky kde row_num>= a zaroven <= podle
toho kolik jich cete mit za puvodnim zanamem.

Vysledny select pak radit podle row_num.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik

Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158