prosim o pomoc s Ebay

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 17 20:54:12 CET 2016

 17.11.2016, 20:46:41

Takze trojnasobny dukaz, ze je to nejaké zvirectvo.
Faktury, prikazi k uhrade a pod. dokumenty, pokud jsou prilohou
emailu, tak jedine jako pdf. A protoze pdf,  uz jsou dnes vetsinou
komprimovane vnitrne, neni moc duvod je jeste zipovat.
A spustitelnej soubor uz do emailu nepatri vubec, pokud to neni
pripad, kdy se na tom odesilatel a prijemce dohodnou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz