Učebnice měření s osciloskopem Bylo: osciloskop na doma

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Listopad 17 10:36:14 CET 2016

Osobně ne, ale nedavno kolovalo nějaké video snad z WW2, kde takto
dolaďovaliy krystaly. Tak se to asi dostalo do osnov a tam to zůstalo,
což by nebyl první ani poslední případ.
Z průmky si ještě pamatuju na velký Epsteinův přístroj, kde se ztráty v
železe také zobrazovaly osciloskopem v X-Y.
L.