Re: Učebnice měření s osciloskopem Bylo: osciloskop na doma

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Listopad 17 10:22:43 CET 2016

Nastavoval se tam fazovy posun z diferencialniho trafa.
On treba posun faze nula nula prd, byl ve vysledku pulka rozsahu.
Nejcitlivejsi merici rozsah na sondach byl +/- 20um v mericim rozsahu
cca 4-5mm a to cele mohlo vyskove plavat dalsich cca +/- 5mm.

JURP