RE: jak nám opravili izolační stav

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Čtvrtek Listopad 17 07:23:36 CET 2016

....ale já to chápu, děláme také servis a je to v podstatě nevděčná práce
:-) Právě proto mě to zarazilo. Ale naplnit zakázkový list plkama jenom aby
to vypadalo - to neděláme. Zákazníkům zásadně nelžeme ani je neoblbujeme nic
neříkajícíma frázema bez konkrétního obsahu, je to o úctě k nim - oni jsou
náš business. Cena je věc druhá, žádná předběžná kalkulace nebyla a dle mého
a věřte kvalifikovaného odhadu, je reálná cena této opravy tak 200EUR...

S pozdravem P.R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský
Ladislav
Sent: Wednesday, November 16, 2016 3:13 PM
To: HW-news
Subject: RE: jak nám opravili izolační stav

Nic ve zlém ale já si zrovna vzpomněl, jak dokáží naše techniky potrápit
poruchy spojené s izolačním stavem. Prostě do prostoru uhlíků/komutátoru SS
motorů se dostane bordel zvenku, spolu s prachem z uhlíků vytvoří svody na
kostru a elektronika se z toho může zbláznit, protože se PWM plazí po
kostrách a ovlivňuje kdeco. Totéž u svorkovnic AC motorů. A uvést to do
původního stavu mnohdy ani nejde a dá to právě dost práce. A dá se to nazvat
repase elektrovodivých cest. Uznávám, že 18000 je hodně peněz ale překvápko
by to být nemělo - profesionální firma (a podle grafiky toho pracáku to asi
profesionálové budou) by měla být schopna kvalifikovaně odhadnout cenu
opravy a připravit Vás na to předem. Ale to jen tak. Jak jsem říkal, nic ve