Re: Opět jsem v PICu(i)

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Listopad 16 16:25:56 CET 2016

Odpovím na oboje.

1. uchar x = a>=b jsem jen doplnil, abych mohl porovnat výsledek s tím
druhým porovnáváním.
2. stále více se dostávám k tomu, že problém je v přerušení a přemaštění
STATUS registru, kde jsou příznakové bity.

A utvrzují mne v tom pánové Draxal a Mainzer, že dělám botu v
přerušovací rutině, která by to mohla způsobovat.

Nyní jedu už dvě hodiny bez problému, když jsem vycpal sekci s
porovnáváním NOPama.