Re: Opět jsem v PICu(i)

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Listopad 16 16:20:09 CET 2016

Aha, tak já žiju v bludu ... myslel jsem, že to přerušení si musím
zakázat, aby se mi po čas obsluhy nevyvolalo případně další. Tak děkuji,
to opravím. Protože asi právě přepsání STATUS registru by mohl být
problém toho vyhodnocování.