skoro na piatok - osciloskop na doma

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Listopad 16 14:13:48 CET 2016

Zdravim
Keby som chcel vybrat naozaj slusny pristroj tak nieco z rady HMO1000.
Ale obavam sa ze je cenovo uz prilis mimo zelanu kategoriu.
https://www.youtube.com/watch?v=q_FBwu2K7j0

Pekne porovnanie osciloskopov som videl na eevblogu:
http://www.eevblog.com/forum/testgear/digital-oscilloscope-comparison-chart/