RE: Jaký tablet?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Listopad 15 08:58:11 CET 2016

jen dotaz na ty w10. to k tomu jde pripojit rs232 prevodnik s ftdi a pustit bray terminal ?
dekuji za info.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Tuesday, November 15, 2016 8:26 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Jaký tablet?

Já mám jeho levnějšího bratříčka
http://www.umax.cz/umax-visionbook-8wi-plus/

Za 2690Kč s W10 a 32GB diskem mi to přijde docela slušné. Jediné, co mě se.. je to, že to má jen jeden USB port. Pokud do něj dáte GSM modem nebo cokoli jeného, (třeba převodník rs232-usb, což často potřebuji), nejde tam dát napájení. Display je samozřejmě mrňavý, takže je s ním trochu boj, ale koupil jsem k němu BT myš a pak se s tím dá docela rozumně pracovat.

Martin Záruba