RE: Jaký tablet?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Listopad 15 08:51:48 CET 2016

Přednášky z MOOCů mi na tom běží dobře (ovšem nevím v jakých rozlišeních ta videa jsou, spíše asi v menších) a na jiné filmy nekoukám. Co se týká brouzdání, používám to na takové to rychlé mezi dveřmi "kdy jede příští autobus "nebo kolik stupňů dnes bude a kdy začne pršet". Myslím, že přesně na tohle to je určené a funguje to na tom skvěle. Jinak to používám jako malý mobilní RS232 terminál k různým Arduiním bastlům.
Takže rozhodně nejsem takový ten typický konzument "filmy, hry, Internety, Fejsbůky..."

Jakub Šerých