Re: Jaký tablet?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Listopad 15 06:35:41 CET 2016

Zdravim,
  byl jsem kdysi v podobne situaci: syn byl v nemocnici, tak jsem mu
chtel neco na koukani pohadek. Koupil jsem nejake Colorovo CitiTab -
bylo to za par susnu (cca 1300 - 1500? uz si nepamatuju).
Cekal jsem vicemene jednorazovoupouzitelnost - byl jsem docela prekvapen.
- hromada prehranych filmu (pohadek), z karty i pres domaci net
- hromada pisnicek / pohadek
- par hodin pisnicek z 'tytrubky' (pres wifi - jine pripojeni to nema)
- par edukacnich her, nenarocnych na grafiku
a po skonceni uzivani detma (asi po 2 letech) dalsi cca 2 roky
- hromada prectenych knizek ve vlaku pri ceste do / z prace
- nekolik hodin poslechu rds

pak ho kluci bohuzel rozsedli, jak jsem jim ho zas pujcil na pohadky.

z praxe muzu rict: na zacatek opravdu je lepsi nejaky levnejsi stroj, da
se na tom naucit zachazeni a kdyz se tomu neco stane, neni to extra
velka skoda.  navic s emuze dokoupit druhy kus, kdyby byla velka hadka
mezi detma (a je pak vetsi sance, ze i rodice obcas nektery kus dostanou
do ruky)

taky si myslim, ze android je dobra volba

(a na tabletu full hd mi prijde jako zbtecnost)

a kdyz clovek nabyde praxi a ziska zkusenosti, uz vi jake parametry jsou
pro neho dulezite a ktere nikoliv (navzdory tvrzeni marketaku a
technologickych prerfekcionalistu)

:)

   Sam