Platebni karty

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Listopad 15 00:20:41 CET 2016

No dokonce, třeba když v cizině platíte mýto za auto
tak si vezmou kartu a nechtějí ani pin ani podpis.

Předpokládám, že je to dohoda s bankou, kvůli rychlejšímu

odbavení a kdyby s tím dělali problémy, že by

strhávali třeba víc a lidi by jim to reklamovali tak by to asi zatrhli,

a vědí, že očividně by jim to zpomalilo průjezd mýtnými bránami....

Tak to nějak funguje a nikdy jsem s tím neměl problém, ale

poprvé mě to celkem překvapilo........

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karol Bujaček <list na fossilgroup.net>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 14. 11. 2016 23:38:10
Předmět: Re: Platebni karty

"On 10/27/2016 06:44 AM, Pavel Kadečka wrote:
> U airbank je možnost nastavit si limit pro bezkontaktní platby 0 Kč =
> bezkontaktně zaplatit nejde.
>
> P.K.

Na podobné limity pozor: mám taktiež nulový limit, ale nejakou záhadou
som si kúpil bezkontaktne v Brne lístok na vlak... v banke sa slečna na
pobočke divila, ako to je možné, ale potom niekto, koho skúsila
kontaktovať, povedal, že v zahraničí ten limit môže byť „iný“. Detaily
sa nepamätám, odvtedy som to ani neskúšal.

K.