RE: Jaký tablet?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Listopad 14 21:28:46 CET 2016

Já jsem jako první pokusný tablet koupil tohle: https://www.alza.cz/visionbook-7qi-3g-gps-d3808650.htm?catid=18852425 Samozřejmě to není žádné dělo (hry absolutně eliminuji, takže netuším, jak je to zvládá), ale za tu cenu je to až neuvěřitelně dobré. Překvapují mě i takové věci jako výdrž baterky. Myslím, že na první přičichnutí k droidímu zařízení je to velmi dobré a i kdybyste za čas zjistil, že to nezvládá to, co od toho čekáte a potřebujete silnější (a dražší) HW, tak to za tu cenu děti jistě dále využijí bez velkého strachu ze zničení nebo ztráty.

Jediná drobná nevýhoda je, že se  mi to zatím nepodařilo rootnout.

Jakub Šerých

P.S. Je k tomu i príma obal s USB klávesnicí za 200 Kč. https://www.alza.cz/evolveo-kt07b-pouzdro-pro-7-tablet-d2271256.htm?catid=18854772