OT: Jaký tablet?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Listopad 14 20:41:10 CET 2016

Dobrý večer,
dovolím si OT otázku. Jaký byste doporučili tablet pro využití v rodině
s dětmi. Využití:
- výukové programy - angličtina, matematika, čeština
- surfování po Internetu,
- přehrávání videí z Internetu - déčko apod.
- přehrávání videí z NAS
- asi i hraní nějakých nenáročných online her

Podotýkám, že doposud žádný tablet ani chytrý mobil nemám, pouze PC.
Neznám tedy Android ani iOS, tabletové Win10 asi budou stejné jako stolní.
LTE netřeba, stačí WiFi, displej jsem vybral cca 10", rozlišení FullHD.
Je mi jasné, že bude vyhovovat skoro cokoli, ale zajímá mě třeba, zda
Android nebo Win? iOS vzhledem k ceně nechci.
A pokud máte zkušenost s nějakým typem/výrobcem, taky bych byl za ni rád.
Díky.

--
Martin Hanek