ZENIT v elektronike 2017

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 12 23:44:37 CET 2016

>ze sa chcem naucit programovat mikrokontrolery

To sa bohuzial neda inak nez pravidelnym pouzivanim (a najlepsie pod
natlakom) - rovnako ako je to s jazykmi.

Ja som sa napriklad ucil nemecky 5 rokov, a pri pokuse o objednani si jedla
nemecky v nemecky hovoriacich krajinach mi casnici so zeleznou
pravidelnostou odpovedaju anglicky, lebo im je jasne, ze inak sa
nedohovorime...

Takze idealne je pri najblizsej prilezitosti, ked sa bude rozdelovat robota
a vyskytne sa nieco robit na mcu, vykriknut "ja to spravim", s jasnym
vedomim, ze strkas hlavu do slucky.

>a pouzivat pri tom
>moj Mac. Mam rad prikazovy riadok na taketo veci :-)

V Macu je prikazovy riadok? S tym by mal apple rychlo nieco spravit...

>Budem muset kolegu dokopat aby vybral nastroje a napisal navod.

Pokial viem, toto je "standard"
https://obdev.at/products/crosspack/index.html .

Mas uz nejaky oblubeny programatorsky editor? Mozem skusit pootravovat
kolegu Mac-istu o nejake tipy.

wek