ZENIT v elektronike 2017

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 12 23:15:02 CET 2016

>Prominte, ale tenhle pristup mi trosku zavani masochismem... Nevidim
>duvod, proc si psani zdrojaku neusnadnit beznymi vymozenostmi jako
>doplnovanim identifikatoru, napovedou paramertru funkci, nastroji pro
>spravu projektu atp...

Ale prosim. To su vlastnosti editora, ktore niektore programatorske editory
naozaj maju. IDE predsa znamena nieco uplne ine.

A mimochodom, nic nebrani tomu pouzit editor (s tymito vlastnostami) z
uplne ineho IDE. Este som nestretol IDE ktory by nepodporoval pouzivanie
command-line prostriedkov (viac ci menej drevenym ci prechytralym sposobom)

Ja Vam to este raz zhrniem:
- jedine relevantne IDE v tomto smere je AS kvoli podpore OCD, ktore je
tradicne Atmel-proprietarne (t.j. v inom IDE z principu nie je) (ano, viem
co je avarice, a viem presne preco a ako je nepouzitelne)
- na tej sutazi nie su dodavane HW ladiace prostriedky, takze tento
argument pre AS pada
- na tej sutazi nie je prilis cas a priestor instalovat molochoid AS
- ucastnici pouzivaju svoje laptopy, z ktorych niektore su pre AS "male" a
pomale, ako uz bolo potvrdene (a co si ani neziadalo potvrdenie)
- AS je Win only, ucastnici mozu pritom mat Linux alebo MacOS (aj ked
priznavam ze tam tie GNU toolchainy ja osobne nemam zmaknute, ale verim
tomu ze by som to zvladol s pomocou znamych atd. pripravit)
- cast ucastnikov (ak nie vsetci) uz ma nejake svoje oblubene IDE alebo
programatorsky editor
- ti, co ziadne nemaju, sa po instalacii molochoida AS aj tak nestihnu
naucit pouzivat tie pokrocile editorske featury

>Nakonec jsou pouzity i bezne GNU prostredky.

To v tomto kontexte nie je nijako relevantne.

wek