Cinske mAh

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 12 17:25:46 CET 2016

První odkaz nežije.
Ale ten druhý to všechno vysvětluje. Prodejce tam píše, že stále hledá
"hot" produkty pro Vás, a že doufá, že Vám svými produkty ulehčí život.
Takže je logické, že jsou baterky lehčí, abyste toho v životě nemusel
tolik tahat. Jako drobný vedlejší efekt se trochu sníží kapacita, ale
stejně asi tolik nepotřebujete.

PL