Re: OT-Win7 obsadí celou paměť

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Listopad 10 13:37:24 CET 2016

Dobrý den,

Tak to ještě asi 210 aktualizací zbývá nainstalovat :-)
Minulý týden jsem přeinstalovával známému Win7 v notebooku.
Nainstalovalo se pár aktualizací, restartoval se. Nechal jsem ho
zapnutý, a po cca 2 hodinách mi to napsalo, že našel 260 aktualizací.
Když jsem to dal zaktualizovat najednou, tak mi to po cca hodině
napsalo, že se aktualizace nezdařila. Takže jsem to musel aktualizovat
ručně po cca 30ti aktualizacích. Hezká zábava na celý večer :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora