Re: OT-Win7 obsadí celou paměť

Čtvrtek Listopad 10 13:27:24 CET 2016

Tak jsem byl shodou okolnosti ted v obdobne situaci, poprosili me o nainstalovani W7
na notebook pro testovaci ucely. Takze pro pobaveni:

Nainstaloval jsem W7 se SP1, pak vsechny potrebne drivery od vyrobce a nasledne ten
convenience rollup (ovsem aby to vubec slo, bylo potreba trochu sachovat se sluzbou
Winbdows update, jinak to neproslo pres prvni dialog).

Pak jsem pustil Windows Update. To si vzalo 5 dni a naistalovalo se 61 "dulezitych
aktualizaci".

Po naslednem prebootovani jsem otevrel Windows Update  znovu a dozvedel se, ze
aktualizace byly nainstalovany prave ted, ale naposledy vyhledany nikdy :-)

Pustil jsem tedy vyhledani aktualizaci znovu, to trvalu uz jen 3 dny, po kterych se
nainstalovalo 24 dulezitych aktualizaci...

D.O.