Re: Balík z Aliexpressu nedorazil, ale je doručen

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 10 11:39:42 CET 2016

Tak to je ještě ta milá zkušenost. Ta nemilá by byla, kdybyste byl mezi těmi, jejichž zásilky končí u Vás. A nebo kdybyste měl -jako já- úspěšnost doručení z Číny v rozmezí 60-80%... Je to trochu loterie, někdo na poště si zjevně dělá radost a já mu to sponzoruju (a nebo na to "jenom" kašle a obyč zásilky prostě zahazuje). Blbě se to dokazuje, blbě se to reklamuje, blbě se s tím cokoliv - lehce vyšší pravděpodobnost neztracení/neukradení/doručení (pokude není prodejce hajzl) je u trackovatelných zásilek, těch se ztrácí poměrně málo, u malých věcí se to zase nevyplácí. Naučil jsem se to brát jako loterii, šance na výhru je o něco vyšší než ve sportce. U věcí, co nakupuju, se mi to dlouhodobě i tak vyplácí, to se o té sportce říct nedá :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----

  From: Marek Coufal
  To: HW-news
  Sent: Thursday, November 10, 2016 10:47 AM
  Subject: Re: Balík z Aliexpressu nedorazil, ale je doručen

  No já teď mám nemilou zkušenost s českiu poštou.
  Nedávno jsem objednal cca 40 věcí z ebaye a po cca 3 týdnech začaly dorážet. Každý den sem měl ve schránce kolem 5-7 obálek. Všichni víme, že ty čínské obálky vypadají stejně a dá se na 1. Pohled říct, že je to z číny. No a když nám každý den chodilo takové množství věcí, tak se s tím česká pošta neobtěžovala třídit a všechno, co bylo z číny házela nám do schránky a tím pádem už se k nám dostaly 3 dopisy, které byly určené pro někoho jiného(většinou v okolí 2 ulic), takže jsem obvolával lidi, aby si pro zásilku přišli k nám domů