OT: Win10 bylo Re: Arduino ESP8266 ryclost/verze

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Listopad 10 10:27:50 CET 2016

Ony ty Win10 jsou vůbec vypečený systém. Mám je tady trvale spuštěné,
připojené 2 převodníky s FT232R.
Po instalaci "anniversary update" a restartu přestaly oba fungovat,
musel jsem je odpojit a znovu připojit, myslím že se "nahodily" drivery.
U našeho zákazníka přestal fungovat HW klíč, museli jsem znovu
nainstalovat driver, který už tam ovšem byl.
U dalšího zákazníka přestal fungovat hardwarový port COM1. Ve správci
zařízení jsme jej museli odebrat, pak vyhledat zařízení a on se znovu
nainstaloval. Poté fungoval, ovšem jen do dalšího restartu Windows.
Udělali to samé, ale jestli to funguje nevím, zákazník se už neozval.

Martin Hanek