Re: Balík z Aliexpressu nedorazil, ale je doručen

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Listopad 10 09:53:27 CET 2016

no ja se obavam, ze reklamace na poste je bezpredmetna - nemas s postou
zadny smluvni vztah, nemas jediny dokument prokazujici, za balik, ktery
dorucili nekomu nekam v Praze meli dorucit tobe nekam v Prerove. Jedine co
mas je tvrzeni cinskeho obchodnika...
Spatna zprava je, ze te cinan nejspis napalil.
Dobra zprava je, ze ali resi reklamace celkem rychle a bez problemu. Otevri
disupte a verim, ze brzy budou prasule zpet na ucte.
Marek