Arduino ESP8266 ryclost/verze

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 10 02:39:54 CET 2016

Původní zpráva ze dne 09.11.2016 od burdal1 na post.cz:

> Mimochodem, ten Vas odkaz je pekny priklad, jak je to s tim 11. 11.
> U tohohle obchodnika jsem ten modul kupoval nedavno za $2,60.

Jo, přesně jak jsem včera nebo předevčírem psal. Já to vidím průběžně,
jak se ceny hýbou. Co teď poslední týden sleduji u položek, které
průběžně opakovaně objednávám, tak je to asi tak, že z 10 obchodníků,
kteří jsou zapojeni v akci 11.11:

1 nezdražil a opravdu bude mít ve slevě zboží levnější
2 zdražili, ale cena ve slevě bude o trochu nižší než obvykle
5 zdražilo a ve slevě bude cena stejná jako obvykle
2 zdražili a ve slevě bude cena vyšší než obvykle

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz