Arduino ESP8266 ryclost/verze

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 10 00:55:46 CET 2016

Původní zpráva ze dne 09.11.2016 od Jaroslav Buchta:

> Nabijeckami od starych mobilu pres mikroUSB. Na zkousku jsem
> objednal ted adapter z Ciny za 36Kc. Bezi to prekvapive stabilne a
> zatim nebyl ani problem s update firmware pres WiFi.

Co se týká různých napájecích věcí, varuji zdejší lidi, aby byli
opatrnější při nákupech z Číny. Já jsem tam koupil mnoho pěkných USB
kabelů - takových krátkých na USB mikro. Nevím, kolik jich bylo, asi
tak stovka. Jsou parádní. Až na jednu věc.

Čtyři jsem dal dětem do jejich nabíječky mobilů - taková 4-násobná
nabíječka. A jednou se tak tady v kuchyni nabíjí a já cítím nějaký
smrad. Nejdříve jsem netušil, odkud to jde... Až se z toho začalo
kouřit. Normálně se ten kablík zahřál, shořela mu uvnitř izolace,
došlo ke zkratu. Nabíječka omezovala proud a to stačilo na to, aby to
málem shořelo plamenem.

Takže bacha na to, že co je levné, nemusí být zrovna legrační. Ať už
jsou to napáječe, kabely, prostě cokoliv, kde může vzniknout zkrat
nebo jiný průser.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem