OT Akce na Aliexpress 11. 11. 2016

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 9 19:20:50 CET 2016

Já budu objednávat totok:
32690587894 (už jednu mám, v celku kvalitní kovové provedení, měla by vydržet venkovní počasí, obraz slušný, kabel v noze, PoE vyžaduje 48V, bohužel nemám otestovanou ve venkovních podmínkách, dorazila před včerejškem)
32602970458 (plastový kryt, bude pod střechou, kde na ni nebude pršet a svítit slunce, i v noci je s ní slušně vidět, na 5-8 metrů jde rozeznat tvář)
Obě kamery mají dost otřesný čínský software, provozuju přes Synology, které je rozezná přes ONVIF.
Tak třeba to někomu pomůže.