nazev bitu plochy s drazkou

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 8 10:20:30 CET 2016

Slušnější plochý šroubovák a chvilka s Dremelkou v ruce? Zrovna tenhle konec jde udělat nejlépe - mám sice také sadu bezpečtnostních bitů, ale u těch zapuštěných to nejde použít, stejně jako Vám.

Pavel Kutina

  ----- Original Message -----
  From: Zdeněk Aster
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, November 08, 2016 9:58 AM
  Subject: nazev bitu plochy s drazkou

  Mam prosbu,
    pod cim najdu bit, sroubovak klasicky plochy, ale musi mit
  ve prostred drazku/diru, jelikoz uprostred hlavy sroubu je
  drazka zaplnena, proste jsou tam z kazde strany na kus klasickeho
  sroubovaku, potrebuju rozebrat fen, a je tam tento "bezpecnostni"
  sroub, ja sice bit mam ale ten sroub je moc hluboko tak se tam
  pres hranu bitu nedostanu, tak potrebuju bud sroubovak
  nebo delsi bit a vubec nevim pod cim to hledat.

  Jo je mi asi jasne, ze sroubovak bude drazsi nez novy fen :-)

  Diky
    Zdenek Aster
  =