Jak pridusit reproduktor v kombu?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 5 20:17:09 CET 2016

Zdravim,

otazka zdanlive jednoducha - jak utlumit reproduktor u kytaroveho komba, aby
mohly byt cudliky v polze "uplne vpravo" a pritom se dalo v mistnosti zit?

Asi by se mi libilo "nekde" vypalit tak 90% vykonu toho komba (puvodne 60W,
tech 6W by mi doma vetsinou bohate stacilo), jen nemam dojem, ze by razeni
hromady odporu kolem reproduktoru tomu zvuku nejak vyrazne prospelo (ano,
varianta je zaradit nejaky delic primo do signalove cesty, ale do te desky
se mi zatim moc nechce zasahovat).

Mam po ruce hrst keramickych (no hrst... asi tak padesat) odporu tusim
4R7/5W, z toho by se asi nejaka "umela zatez s odbockou" postavit nechala,
ale nevim, nejak se mi to nezda uplne koser. Je tady par lidi, co se
zabyvali (psycho)akustikou, poradite nekdo, jak ten zvuk zmrsit co nejmin?
Koncak je uplne "obyc", osazen TDA7294 - ale zvukove mi to celkem vyhovuje.

Diky za kazdou dobrou radu.

Pavel Kutina