Spravce pameti

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Listopad 3 21:08:50 CET 2016

Tahle promenna tj. kde zacina zasobnik neni standartizovana bych rekl. Zname jen konec dat _ebss a konec zasobniku (|_estack |). To, ze si ji da nejaky prekladac do linkeru nezamena, ze ji standardni malloc pouzije. Ani ta metoda na dynamicke
zjisteni nepomuze na malem CPU, tam se sdili heap, takze dynamicke zjisteni SP registru vrati nesmysl.

Jirka