primy potisk PCB UV inkoustem

Čtvrtek Listopad 3 19:17:59 CET 2016

Trochu mi není jasné, jak to funguje. UV inkoust se natiskne a slouží
jako maska pro leptání? Proč musí být UV? To se UV zářením inkoust
vytvrzuje? Nebo jen v tom UV svítí, aby se dala zkontrolovat kvalita
tisku? No raději u prototypových desek zůstanu u osvědčeního filmu,
který bez expozice ustálím. Na emulzi dobře drží inkoust a na rozdíl od
laserového tisku jsou i plochy dobře černé.

Anděl