Jak to funguje?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 09:22:26 CET 2016

Aha, tak dokonce 18 dB/oct. No, klasické zapojení.

Ještě mě napadlo, jestli třeba z koncáku neleze trocha DC, to by tomu
basáku určitě zkrátilo život. Ale jak jste psal - nejspíš tomu někdo dal
pořádně napít a prostě ten basák spálil. Hornu mohla zachránit žárovka a
pojistka.

A membrána toho basáku nedře?

JMN