malloc/free

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Listopad 3 08:16:24 CET 2016

Zdravim,

jeste nekolik otazek ?

4.  pro MCU a realtime aplikace ? Muze se malloc,calloc pouzit v preruseni ?
Odpoved zni ne ?

5. Je vyhodne tedy pouzit heap a proc v realtime mcu ?
Odpoved zni ano ?

Vysvetleni necham na zamysleni, probuzeni ... .

Jinak
- pro vetsi cpu existuji veci jako garbadge pro c++, kde se prochazi i pointery v pameti (neprijde mi to idealni)
- lua a podobne jazyky implementuji objekt, ktery dale odkazuje do alokace napr. pro string. V c++ si to lze predstavit jako pointer na pointer a pote muze dojit k realokaci i na takto malem cpu
- nekdo implementoval i alokaci pro grafickou stranku/widget v malem cpu a dealokace pote probiha cele stranky vcetne tech malych fragmentu pameti

Jirka