nejaky auto-modelar?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Listopad 2 15:56:37 CET 2016

Ono to je už asi jedno když všichni jedou na 2.4Ghz, ale nebylo kdysi
nelegalni pouzit 35Mhz
pro neco jine nez letecke modely..., Pravidlo bylo  že 35MHz se používalo
pouze pro letadla,
a 40MHz mohlo byt cokoliv.... Ale v dnešní době rušení a všeho to už asi
nemá moc smysl.

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: David Belohrad <david na belohrad.ch>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 11. 2016 15:38:55
Předmět: Re: nejaky auto-modelar?

"Jeste abych to doplnil, chci neco co trochu vydrzi a je to na
'zacatecnickou', ale seriozni cinnost. A smyslem neni jenom jezdit autem,
ale taky to vyrobit.

David Belohrad <david na belohrad.ch> writes:

> Zdravim,
>
> mozna nekdo poradi. Mam doma (nevyuzitou) futabu, nejake lipol baterie +
nabijecku. Kdysi davno, kdyz jsem mel jeste cas, jsem delal letadlovou
modelarinu. Rad bych k vanocum dal svemu desetiletemu nejaky kit auta, ktery
by si postavil, a rad bych vyuzil tu futabu na ovladani.

> existuji nejake takove (rekneme do 100 eur) kity, se kteryma se da neco
takoveho delat? Ja tu car-industry vubec neznam, a tedy treba nevim, jestli
by se moje letecke motorky daly vyuzit v tech autech, pripadne jestli RC
letadlova serva jsou stejna jako ta na auta atd.