Jak to funguje?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 2 15:06:32 CET 2016

No je to jak píšete, IC104A je vlastně jednocestný usměrňovač, dvojitým
potíkem se reguluje jednak velikost výstupního signálu, ale také jeho DC
ofset - tedy strmost omezování zesílení a bod, kdy omezení začně zasahovat.

V DS obvodu SSM2018 je zřejmě chyba:
Maximum Gain má být zřejmě 40 dB při Vc = -1,3 V (nikoli 40 mV), Maximum
Attenuation je potom 100 dB při Vc = 4V.

Chápu to tedy tak, že vstupní signál je usměrněn a integrován C122 a
C134. Čím je větší, tím větší je Vc a snižuje se zesílení. Prostě komprese.

Ten popisek  +15.6dB -3 na 8849Hz bych chápal jako úroveň signálu v daném
místě s poklesem -3 dB na 8849 Hz (celý ten vstupní díl se chová jako
dolní propust). Těch 15,6 dB mi sice od oka nesedí, ale přesně jsem to
nepočítal. 0 dB by mělo být vztaženo k pasivnímu vstupu.

No a co ta hlava dělá nebo nedělá? Co je to vlastně za hlavu?

JMN