Re: GSM teploměr

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Listopad 2 15:05:23 CET 2016

Možná toto ?
https://www.elektrobock.cz/en/gsm-zasuvka-ts11-gst/t3060
v jejich ceníku 2333 Kč bez DPH což mi vychází bay voko přes 2700 Kč.
Před časem jsem zakoupil v Bauhausu za cca 2700.
Vzhledem k tomu, že to mělo být umístěno ve sklepním prostoru a byl
špatný signál, tak jsem použil jiné řešení.
Mohu nepoužité nabídnout za 2000 Kč v originál balení se vším co k tomu
patří.
Teplotní čidlo je v sadě.
Možnost nastavení přes GSM i z PC přes USB.
Návod mohu nafotit nebo naskenovat a poslat na soukr. mail.
Jindra Polívka