Re: Jakou nabíječku aku AA, AAA pro BFU?

Jan Puobis (Elnec) jpuobis na elnec.com
Středa Listopad 2 09:11:33 CET 2016

Nitecore D2 aj D4 (to je ten spomenuty 4-sachtovy model) maju podla manualu pevny nabikaci prud 750mA, co na AAA je trocha dost - nema teplotny senzor - a aj sam vyrobca odporuca (znova iba v originalnom manuale) prepnut nabijaci prud na polovicu. No a riesenie prepnutia je "kazdy slot samostatne" - click slot tlacitoko, click mode tlacitko ... 2x (resp. 4x) ... ale hlavne: mysliet na to.

Jan Puobis

===8<==============Original message text===============