Re: MECH: Šrouby s nestandardním stoupáním

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Květen 31 23:02:01 CEST 2016

BSW (whitworth) to pravděpodobně nebude, ten už se hodně dlouho
nepoužívá. V USA jsou běžné UN (UNC - normální, UNF - jemné). U foťáků
se taky v poslední době částečně přešlo na UNC 1/4, ono je to velmi
podobné jako BSW 1/4, jde to do sebe tak nějak zašroubovat, však oni
to lidi přežijou... (ať žije standardizace).

Jestli potřebujete nutně vědět jestli je to UNC nebo BSW tak mám doma
mikroskop na proměřování závitů a můžu se na to kouknout :-)

Aleš Procháska