MECH: ©rouby s nestandardním stoupáním

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 31 21:58:55 CEST 2016

On Tue, 31 May 2016, Jan Kuba wrote:

> Sháním ąrouby, pruměr 5mm ( ąuplera ukazuje 4,7mm.. ? ) ale stoupání je
> větąí. Přesně jako u ąroubu M6. Pokud závity přiloľím k sobě  - sedí. Neví
> někdo kde se dají takové ąrouby sehnat? A hlavně co chtít, co hledat?
> 8 ks, délka  2 cm, hlava jakákoliv, preferuji imbus, torx...nepohrdnu ani
> ąestihrannou hlavou.
> Materiál nerez, nebo klasický pozink, mosaz...

Jestli je to BSW 3/16 tak myslim bude shaneni ponekud obtizne v nasich
krajich . Kdyz jsem potreboval BSW 1/4 do fotaku tak jsem napred chybne
akceptoval srouby od Fabory - prodali mi UNC 1/4 . Nakonec jsem koupil
BSW zavitove ocko a sroub si udelal z mosazneho sestihranu. Ocka BSW
jsou dostupnejsi -

  http://zavitniky.heureka.cz/ocko-zavitove-bsw-3-16-x-24-hss-sherwood_7/

Daląí informace o konferenci Hw-list