OT: Webovy prohlizez jako webova aplikace

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Květen 31 13:06:50 CEST 2016

Aha, odpisal som skor ako docital.
No, to ID ma TV stale rovnake, neviem ci sa klienti menia, ci by bolo
treba diktovat stale tie cisla...

Otazka je, vas desktop ma verejnu IP? Ma moznost sa na vas pocitac pripojit?