navigace v aute skoda

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Květen 30 23:53:55 CEST 2016

momentalne se vsichni zblaznili. 3 mesice je standardni cekacka. Chtel jsem superba nebo passat, suberb 9 mesicu, passat 6. Na polo jsme cekali 3 mesice. Pokud chce clovek o neco lepsi vybavu, tak jedine cekat - nebo narazit na dobrou skladovku/auto, co bylo ve vyrobe… Pro me treba dulezita vec je motor, automat, svetla (xenony/led), sedacky a zatmaveni skel od B sloupku + sit vzadu (kombik).. A zrovna s automatama byl desnej problem treba u mondea, kde nejdriv nemeli motory, pak nebly prevodovky a nakonec zase problemy se sadackama..

tm

ps: navigaci bych bral podle auta - ve skodovkach se dost kradla, pac se dala jednoduse vyndat. ted to zmenili a “ukrast” se da jen display, zbytek je solidne zadratovanej v palubce. u aut, kde v ‘zakladu’ je nejaky display, se to asi vyplati, treba u toho pola to vysapnout nejde - jakoze by si clovek dal vlastni din bazmek.. Ale funguje tam mirroring/car play, takze navigace jde z mobilu.