Re: [MOTO] Proplachování motoru při výměně oleje ?

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Květen 30 17:59:48 CEST 2016

Zdravím,
také jsem o tom slyšel, ale nemám s tím zkušenosti. S čím se ale mohu
podělit je jiná zkušenost. Dostal jsem radu abych vypustil olej a nechal
to vytékat do rána. Opravdu na dně pak bylo dost usazenin, ale jestli by
vytekly i tak, to nevím.
Milan