zpracovani, grafy dat opensource

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Květen 30 09:23:07 CEST 2016

No podle zdrojáku to hodně vypadá na něco podobného jako dygraph.
Ten používám a maximálně mě vyhovuje. Mě spíš šlo o to a tajně jsem

doufal, že se někdo trefí a pošle mi to co jsem kdysi našel a nemohu to

nikde najít respektive asi blbě zadávám do googlu, stále na mě padá

to samé. :-)

Mě jde o to, aby si člověk udělal nějakou šablonu dat. A pak třeba řekl, dej
mi

do grafu posledních třicet dnů vedle sebe. Případně kdyby měření měli

nějaké id tak tak tyhle měření chci vidět. A tak podobně.

Zdeněk Aster