navigace v aute skoda

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Květen 29 08:51:18 CEST 2016

Nechci Vám brát iluze ale 3 měsíce nehrozí a je jedno co vezmete. Znám 4
lidi (a sebe) co si auto kupovali a minimum bylo 5 měsíců. Škodovku jsem
si kupoval pouze já v roce 2008 a bylo to na 6 měsíců a to jsem měl jen
eleganci s automatickejma stěračema a defendlokem.
Jo a taky znám dva co si vzali skladové auto a měli jej hned :)
Milan