navigace v aute skoda

Sobota Květen 28 14:49:42 CEST 2016

Nezajímal, protože jsem měl vždycky škodovku. A klidně bych jim za tu
navigaci těch 18000 dal, kdybych to s ní dokázal koupit. Jenže jejich
cenová politika holt rozhodla že to obchodníci na sklad nekupují, právě
proto že je to drahé. Na auto na zakázku čekat nechci. Fakt se chovají,
jako kdyby konkurence neexistovala, nebo jako kdyby všichni byli takoví
patrioti jako já a chtěli jen české auto. Až teď si říkám že to vlastně
za mě vymysleli dobře, že mi buď stačí mobil, nebo si koupím nějakého
Gramina.
Anděl